1. آیا برای خرید باید حتما ثبت نام انجام شود؟
بلی، برای خرید عضویت در سامانه الزامی می باشد
برای عضویت می توانید از بالای سایت سمت راست گزینه عضویت را کلیک نمایید و پس از وارد کردن مشخصات ثبت نام را انجام دهید و پس از تایید پیامکی برای شما ارسال خواهد شد
2. آیا می توان بیش از یک نوع محصول انتخاب کرد؟
بلی. به هر تعداد محصولی که نیاز دارید می توانید به سبد خرید اضافه نمایید
3. آیا محصول خریداری شده را می توان حذف نمود
حذف محصول تا زمانی که سفارش نهایی نشده باشد امکان پذیر می باشد شما می توانید از دکمه بالای سایت سبد خرید را انتخاب نمایید و محصولات اضافه شده به سبد خرید را حذف نمایید ولی در صورت سفارش نهایی امکان حذف سفارش وجود ندارد.
4. محصول سفارش داده شده چه زمانی به دست مشتری می رسد؟
محصول سفارش داده شده از 1 الی 7 روز کاری برای مشتری ارسال خواهد شد.
5. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.
6. آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
7. چه اشکالی دارد که هنگام ثبت نام از نام مستعار استفاده کنم؟
جهت دریافت کالا پس از خرید و همچنین دریافت وجه کالا پس از فروش استفاده از نام مستعار باعث بروز مشکل در سیستم بانکی و همچنین سیستم پستی می شود. بنابر این هنگام ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را با پیشوند و پسوند و به صورت کامل در سیستم وارد نمایید. در صورتی که قبلا ثبت نام با نام مستعار انجام داده اید از طریق حساب کاربری خود نسبت به تصحیح نام و نام خانوادگی و آدرس اقدام نمایید. در غیر این صورت حساب کاربری شما غیر فعال می گردد.
8.ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.